Programma

Parttime Premaster Marketing
Voor studenten met een HBO diploma start de parttime MSc Marketing met een kort maar intensief Premaster traject. Vrijstelling voor bepaalde onderdelen binnen de Premaster worden per persoon bekeken. Deze introductiecursussen worden in de periode maart tot en met juni aangeboden in de vorm van colleges en kleine werkgroepen.

De Premaster Marketing bestaat uit vakken als Dienstenmarketing, Consumentengedrag en Methoden & Technieken. De opzet van deze modules en tentamens zijn zeer vergelijkbaar met de master zelf, zodat niet alleen wij zien of u de master aan kunt, maar u ook een goed beeld krijgt van wat u te wachten staat na de zomer.

Parttime Master of Science (MSc) Marketing
Het Mastertraject speelt in op de meest recente ontwikkelingen op het gebied van Marketing. U leert gedurende dit traject om conceptueel en analytisch te denken en dit te vertalen naar praktijksituaties. Dat wil zeggen dat u leert om modellen en theorieën kritisch te evalueren. Dit stelt u in staat om de uitkomsten te relateren aan een breed scala van bedrijfsactiviteiten en sectoren. De inzichten die u hieruit opdoet, kunt u direct toepassen. Zowel in de casussen die men behandelt tijdens de colleges als in de dagelijkse praktijk.

Een periode duurt in totaal acht weken. Zes weken lang zal er op één avond in de week college worden gegeven, waarin men de theorie en voorbeelden uit de praktijk behandelt. Casussen en discussies maken hier tevens een belangrijk onderdeel van uit. Vervolgens hebben studenten één week tentamenvoorbereiding en wordt in de laatste week het tentamen afgenomen.

U moet rekenen op een studiebelasting van gemiddeld 20 uur per week (inclusief colleges).

Planning

Premaster 2017:
Maart 2017Services Marketing
April/mei 2017Methoden & Technieken
Juni 2017Consumer Behavior
Master 2017 – 2019
September/oktober 2017Consumer Marketing   
November/december 2017Business Marketing
Februari/maart 2018Marketing Strategy
April/mei 2018Research Methods
Juni/juli 2018Management Integratie Project
September/oktober 2018Customer Intelligence
November/december 2018Digital Marketing
Januari/juli 2019Master thesis

empty